onze eerste reis deel 2 - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Charles en Jose Franconi - WaarBenJij.nu onze eerste reis deel 2 - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Charles en Jose Franconi - WaarBenJij.nu

onze eerste reis deel 2

Door: cenj

Blijf op de hoogte en volg Charles en Jose

01 Maart 2012 | Portugal, Lissabon

19/20/21/22/23/2402 Mooi weer, wolkeloos 18-20 C.
Alvors is een leuk dorp. We staan aan het strand. Er is veel aan natuurbehoud gedaan en verderop prachtige door de zee uitgesleten rotsformaties.
We zijn vandaag naar Portimao gefietst, een redelijke stad met een prachtige haven met hele leuke huizen erbij (naar onze mening vooral als je er een mooi schip aan de aanlegsteiger bij hebt). Verder een camperplaats met zeker plaats voor meer dan 200 campers. Op de CP koffie gedronken bij Duitsers die we al eerder ontmoet hebben. Zij komen over een paar dagen onze kant op. Wij slaan deze CP even over, veel te massaal.

2502 Mooi weer, onbewolkt en 20 C.
Vanmorgen zijn onze Duitse kennissen naast ons komen staan, mazzel voor ze dat toevallig de camper achter ons wegging. Beiden gesport, boodschappen gedaan en s’avonds een wijntje met de achterburen gedronken.

26 t/m 2902 Mooi weer onbewolkt en 19 C
Het begint hier een beetje een Nederlandse enclave te worden aan het strand maar wel heel gezellig. Vandaag ben ik bezig om 6 kg kip te BBQn onder de COBB, een slim dingetje. De buren gaan ook mee smullen. Vanmorgen nog met een van de buren wezen hardlopen.

0103 Zwaar bewolkt, zo nu en dan regen en 13 C.
Vandaag voor het eerst bewolking en regen sinds we in Portugal zijn. Mag van ons weer snel mooi weer worden. Windgenerator laadt wel wat bij maar de wind is eigenlijk wat te zwak om echt goed bij te laden. Vanmorgen weer met de buurman wezen hardlopen. Verder maar wat lezen.

• 02 Maart 2012 - 15:49

Gerard Erren:

Hallo Charles en Jose,

super leuk om wat van jullie te lezen. Mooie verhalen en erg mooie foto's.Lekker blijven genieten!!! Tot de volgende keer. gr Gerard.

• 02 Maart 2012 - 18:23

Robin K:

Zijn jullie niet wat te jong voor die bejaardensoos?

Kolere, wat is het mooi daar jongens. Hebben jullie ook een tentje? Komen we even logeren....

Groeten,
    Jeanine & Robin

• 02 Maart 2012 - 18:25

Geertje:

He hoi lieve luitjes.
    Nou het ziet er geweldig uit. Jullie treffen het maar. C gaat alles oke met de camper.
    Lekker nou fietsen. Ik zie dat jullie ook al aan het socializen zijn. Staan deze mensen dicht bij jullie. Allemaal nederlanders. Hebben jullie ook nieuws over het huis in Duitsland. Gaat de bouw voorspoedig. He wij gaan nu even met onze eigen nederlands gewoonten bezig. De wereld draaid door begint. Dikke tut

• 03 Maart 2012 - 10:58

Chiel:

Hallo Jose en Charles, toe maar hoor. Ziet er goed uit allemaal. Nou geniet ervan. Dit is geloof ik wat jullie echt wilden doen. Maar huh Charles, volgende verslag wil ik wel eens wat meer zien van je woonwagentje. Maak eens een paar mooie detail foto's. Have funn

• 03 Maart 2012 - 21:50

Herman En Yt:

Zo te zien en horen, genieten jullie volop!
    Afgelopen week hadden we het erg druk omdat onze nicht toch vrij onverwacht in de Weezenlanden is overleden.
    We weten in ieder geval wel wat we moeten doen.Verder alles goed hier.
    Groeten en geniet ze!

• 04 Maart 2012 - 19:07

Harry:

Voor Fonera moet je in het bezit zijn van een "kastje". Dus ik moet toch eerst thuis zijn voor ik het kan aanvragen.

• 05 Maart 2012 - 05:01

Alies:

WAt heerlijk lezen injullie reisverslag. Ik zit inde nachtdienst (wat is dat ook alweer jose haha) en word helemaal blij en warm van jullie verhaal en foto's. Wat genieten en mooi daar zeg.
    Hier alles goed. Leuke nachten gehad. XTC braken, GHB braken, er rijdt nu een mevr met een fluxux voorbij. The usual haha.
    Ga dit weekend op wintersport, heerlijk. VEel plezier en ik geniet mee op afstand.groetjes!!!!!!!!