Eeste dag - Reisverslag uit Dinteloord, Nederland van Charles en Jose Franconi - WaarBenJij.nu Eeste dag - Reisverslag uit Dinteloord, Nederland van Charles en Jose Franconi - WaarBenJij.nu

Eeste dag

Door: cenj

Blijf op de hoogte en volg Charles en Jose

22 Januari 2012 | Nederland, Dinteloord

Via Leusden nog even bij Rob en Mo geweest om de camper laten zien. Zag er goed uit. Daarna door met windkracht 8 op de kop. Ik vond de brandstofmeter al snel wat leger worden, dus even getankt in Dinteloord. Na het tanken 1 op 5. Had eigenlijk gerekend op 1 op 6. Daarna overnacht bij Marianne, de zus van Jose.
Moren gaan we verder richting zuid met hopen we minder wind.

Groeten CenJ

• 25 Januari 2012 - 20:27

Elze En Jeanette:

oehoe, waar zijn jullie.........

• 26 Januari 2012 - 18:15

Elze En Jeanette:

Soldaat van Oranje is verlengd tot juli, dus misschien kunnen jullie toch nog!
    groeten E&J

• 30 Januari 2012 - 13:20

Regina & Hein:

Jose en Charles,

Ondertussen zijn jullie al 8 dagen verder en van reisverslagen lezen we niets meer. Maar misschien helpt het Jose vandaag te feliciteren met haar 55 ste verjaardag en dan te horen hoe jullie ervoor staan. Wij maken ons op, in ieder geval de niet-friese pers, voor een 11stedentocht, maar daarvoor hebben we nog wel een 14 dagen matig tot strenge vorst nodig. Als jullie onze nodige - omkeren tot een + hebben jullie het lekker warm. Groetjes