Rectificatione - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Charles en Jose Franconi - WaarBenJij.nu Rectificatione - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Charles en Jose Franconi - WaarBenJij.nu

Rectificatione

Door: cenj

Blijf op de hoogte en volg Charles en Jose

21 Januari 2012 | Nederland, Zwolle

Ja hallo dan, ik vergat even mee te nemen en mede te delen (na een aantal harde klappen) dat mijn echtgenote ook mee gaat naar Portugal ......

• 21 Januari 2012 - 22:08

Henk:

Dan mag je hopen dat zij je echtgenote blijft!!!
    Have fun.

• 22 Januari 2012 - 09:06

Elze En Jeanette:

Het is nu voor ons ook echt! De laatste zoenen en knuffels en we hebben jullie bij ons de straat uit zien rijden! Heel veel plezier in jullie campertje! Kom maar terug met veel mooie verhalen. x Elze en Jeanette

• 22 Januari 2012 - 13:17

Mo:

Hallo lieverds,
    Jullie net uit staan zwaaien in jullie mega camper! Wow jullie hebben het echt goed voor elkaar. Leuk om hier regelmatig wat te gaan lezen over jullie!
    Heel veel plezier samen, doe voorzichtig en vooral GENIET !! Liefs Rob & Mo

• 23 Januari 2012 - 11:00

MariAnne:

Net de grote eer gehad de globetrotters officieel uit te zwaaien in hun prachtige moho (mobilehome)!!!! Om 11.40u reden ze het erf van boer Marco af, waar ze vanochtend om 05.30u werden gewekt door het lawaai van de werkzaamheden van de boer, da's dan weer iets minder.
    Vlak na hun vertrok de boerin die ik even hartelijk heb bedankt en gezegd dat het nog wel eens voor zal komen, was geen enkel probleem, lief hè?
    Lieve luitjes,
    ga met volle teugen genieten van datgene waar jullie je hele leven hard voor gewerkt hebben, hebben jullie dik verdiend en is jullie ook van harte gegund!!! Eerst even wennen dat nu echt niets meer hoeft ........... en je weer verbinden met de prachtige natuur om je heen.
    Just love it when a plan comes together ................

• 23 Januari 2012 - 11:00

MariAnne:

Lieve luitjes,
    Just love it when a plan comes together ................

• 23 Januari 2012 - 12:16

P En AM:

Zojuist naar jouw e-mail account een boodschap verstuurd José. Daarna dacht ik misschien hebben ze al wel een eerste verslag op deze site staan en jawel hoor!
    Leuk om jullie reis zo te kunnen volgen.
    Geniet van jullie "campertje", lees ze, scooter ze, zwem ze, geniet van de natuur en geniet ook vooral van elkaar en kom gezond weer terug.

• 25 Januari 2012 - 18:08

Yvonne:

Hallo C&J,
    2 weken geleden jullie prachtige camper bekeken tijdens een gezellige middag bij Han en Geertje. Een luxe huis op wielen, wel in uit te houden denken wij. Fijne reis, geniet ervan en kom veilig weer thuis. Jullie hebben er lang naar uitgekeken en nu is het zo ver.... Leuk om ons allemaal op deze manier op de hoogte te houden.
    Liefs xxx Bo, Yvonne en Jordi.